Vandaag besteld voor 16.00 uur is morgen thuis!

Veelgestelde vragen

Bestellen

Mijn gewenste product is niet op voorraad, wat nu?

Wat jammer! Als je gewenste product is uitverkocht kun je met ons contact op nemen zodat wij je laten weten wanneer het weer op voorraad is. Een product kan bijvoorbeeld weer op voorraad komen als we het bijbestellen of als een andere klant het product retourneert.

Hoe kan ik betalen?

Tijdens het afrekenen kun je zelf aangeven van welke betalingsmethode je gebruik wenst te maken. Wij bieden de volgende betalingsmethoden aan:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Paypal/Creditcard
  • Bancontact/MisterCash(Alleen voor Belgische klanten)

Meer lezen over betalingsmethoden? Neem een kijkje op http://www.trendify.nl/betalen.

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

De verzendkosten bedragen €4,99 euro. Als je een bestelling plaatst met een waarde van €50,00 euro of meer, dan zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik jullie winkel bezoeken?

Nee, wij zijn een online winkel zonder bezoekadres.

Kan ik de bestelling laten leveren op een ander adres?

Jazeker! Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten leveren.

Wat als ik niet thuis ben als het pakketje wordt geleverd?

Als je niet thuis bent op werkdagen, wordt het pakket standaard aangeboden bij je buren. Is het niet mogelijk om het pakket te bezorgen bij je buren, dan biedt PostNL je pakket nogmaals aan volgens onderstaand schema. Wanneer het pakket voor de tweede keer niet geleverd kan worden, ontvang je een bericht van PostNL waarop zij je vertellen waar je het pakket zelf kunt gaan afhalen.

1E BEZORGING 2E BEZORGING
Dinsdag Woensdag tussen 9.00 en 21.00 uur
Woensdag Donderdag tussen 9.00 en 21.00 uur
Donderdag Vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur
Vrijdag Zaterdag overdag
Zaterdag Maandag tussen 14.00 en 18.00 uur

Hoe kan ik de status van mijn pakketje volgen?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin staan je e-mail adres en bestelling ID vermeld. Op www.trendify.nl/pakket-volgen kun je met behulp van deze gegevens je pakket volgen. Uiteraard kun je ook inloggen op je Trendify account, hier staan je recente bestellingen met de huidige status vermeld.

Wat is de levertijd van mijn bestelde producten?

Trendify streeft ernaar om alle bestelling die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn binnen 1 tot 2 werkdagen te leveren. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden in de meeste gevallen op dinsdag geleverd.

Indien producten niet op voorraad zijn zal de bestelling uiteraard worden verstuurd zodra alle producten op voorraad zijn.

Retourneren

Hoe kan ik de artikelen retourneren?

Als je aankopen niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de artikelen retourneren.
Na het retourneren ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug. De kosten van een retourzending zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en zullen niet door Trendify worden vergoed.

Bij retourzending dienen de producten te zijn voorzien van alle labels, het is uiteraard wel toegestaan de producten te passen.

Let op: Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Trendify is dus niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van retour gezonden artikelen. Wij raden je daarom ook altijd aan om een track & trace code te vragen bij het afleveren van een pakket bij DHL of PostNL.

Retour zenden kan naar het volgende adres:

Trendify
‘t blok 8
6617KN Bergharen
Nederland 
 
Meer weten over retourneren? Neem dan een kijkje op https://www.trendify.nl/ruilen-retour.

Hoe kan ik de artikelen ruilen?

Wil je een artikel omruilen voor een ander product, volg dan de retourinstructies om het ontvangen artikel te retourneren. Vervolgens bestel je het nieuwe artikel op www.trendify.nl.

Meer weten over ruilen en retourneren? Neem dan een kijkje op https://www.trendify.nl/ruilen-retour.

 

Mijn account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Geen zorgen, ga naar http://www.trendify.nl/mijn-acount en voer je gebruikersnaam of e-mail adres in. Hierna is het mogelijk om je wachtwoord te veranderen.

Waar kan ik mijn adresgegevens invoeren of wijzigen?

Het invoeren of wijzigen van je adres gegevens is mogelijk op de ‘Mijn account’ pagina. Ga naar https://www.trendify.nl/mijn-account om je gegevens te bekijken.